21 February 2012

They Can Be Considerate But They Prefer Not To

ish tak lepas lagi ni tak lepas lagi ni. tersimpan kemas dalam hati ni. semoga permudah segala urusan sem ni. semoga Prof Hasnah lembut hati nak tukar waktu kuliah. Kalau tak tukar, tak tau lah nak jadi apa. Tak sanggup saya nak extend. Sudahlah course ni dah 4 tahun. Tak baik tau racist-racist ni prof. Student Biology ke student education ke, semua sama saja nak menimba ilmu dari prof. Apa salahnya kita berbincang dulu. Apalah agaknya imbuhan jika Prof bandingkan kami student-student ini. Apalah agaknya dosa student education ni. Tolonglah consider keadaan kami. Tinggal sem ni saja yang boleh kami ambil kursus tu. Rasa teraniaya sungguh bila prof cakap kalau student Biology boleh saya consider. ssssss sungguh memilukan.

Asek menangis je ye 2 3 hari ni. banyak sangat masalah yang datang. Saya teringat kata-kata Zuno, "rasa banyak sangat dugaan bila baru nak berubah ni, May". Oh well, ini mungkin dugaan saya. Kena banyakkan doa. Jangan mudah mengalah. Alhamdulilah, Allah sudi bagi dugaan pada saya. Allah duga maksudnya Allah sayang lagi pada kita. Aku bersyukur padaMu Ya Allah.

No comments: