16 February 2012

Bila Saya Cakap........Saya Maksudkan........

hai esok dah boleh keluar result final exam. kikiki cuak. bila saya cakap kikiki maksudnya di alam realiti memang saya tengah ketawa sambil tutup mulut. entah esok macam mana lah ekspresi yang saya keluarkan. Puan Elizabeth selalu cakap, hmmmm memang keturrr rupanya penyakit takut ni. bila saya cakap keturrr maksudnya adalah keturunan. penyakit takut ni bukan perkara asing dalam keluarga kami.

hai dah nampak tak header  dan baju baru blog ni. dah lama tak buat kerja ni dekat satu pertiga malam jugak setting mende ni. hoi dia puya leceh edit resize upload, edit resize upload, edit resize upload. beratus puluh kali jugak la. bila saya cakap beratus puluh kali maksudnya bilangannya memang tak terkira dek jari. dan dan dan saper tak nampak header saya???? bila saya letak banyak tanda soal maksudnya saya tanya sambil mengjenggilkan mata. itu final header saya sebab dah give up nak resize picture lagi. 

well, tiba-tiba jadi rajin pulak nak update je blog ni ha kan. mungkin roh saya yang dekat USM tu dah datang menjemput jadi makin rajinlah online lepas ni. itu je lah kerja kat USM tu. bila saya cakap kerja saya maksudkan 24/7 saya akan lakukan aktiviti ni kecuali kes-kes emergency seperti nak berhadas ke nak berdengkur ke. haa cam tulah kaedahnya. bila saya cakap kaedahnya saya maksudkan begitulah caranya.

hah! sudah-sudahlah tu. esok kalau result ok saya update. kalau kurang ok pun mungkin saya update. tapi selama 5 sem lepas tak pernah pun update result. ahhhhh! biarkan saja. bila saya cakap biarkan saja saya maksudkan....sebenarnya I already lost my words. ok bye!

No comments: