19 December 2011

Fobia

2 hari lepas saya dikejutkan dengan mesej serangan @ mesej ugutan @ mesej kutukan (call whatever you want to call it). acting cool, saya biarkan saja mesej tu tak berbalas. tetapi mesej dari sender yang sama datang berkali-kali sarat dengan kata-kata kesat dan ugutan. siap nak cari saya dekat bilik dan bagi penampar. penampar la weh. jadi saya dah dapat penjelasan dari pihak berkenaan dan dinasihatkan jangan panik. sender tu memang psiko katanya. malam itu saja saya dapat 5 mesej sarat dan berat itu. saya cool dan terus simpan dalam draft buat kenang-kenangan.

sampai satu tahap saya berhasrat nak kecil hati dengan ayat-ayat yang terkangdung dalam mesej tu. sebab sender itu memang stalk saya. sampai arwah Nabil pun dia kaitkan. 'girl, you're good.....' *clapping hands*. alhamdulilah saya sikit pun tak terkecil hati. doakan dia cepat sembuh.

tapi yang memberi kesan pada saya ialah ke mane saja saya pergi saya akan membawa pistol. (tipu). langkah jadi terabur. mata jadi meliar. saya sentiasa bersedia sebab bila-bila masa saja saya boleh dihinggapi penampar. katakan tiba-tiba saya keluar makan, sedang saya berjalan, ada manusia meluru kearah saya dan menyedekahkan penampar. apakah refleks saya? kalau saya bergaduh mulut dan mula tarik tudung, itu langsung tak cool. bergaduh dengan orang psiko maksudnya saya ni pun 2x5 juga.

saya berbincang dengan rakan saya. so, saya came out dengan idea, bagi penumbuk sedas terus tepat ke tulang pipi dia. alangkan kena jentik pun mengalir airmata inikan pula penumbuk, ye dak? haa baru nampak wise action sikit kan. selalu dah tumbuk-tumbuk adik lelaki saya kat rumah tu. sakit juga tangan. takpe ini perempuan. tak sakit sangat kot. nak pergi asah penumbuk kejap. kbai.

**punca dapat mesej : exchange cerita how i met your mother dengan kawan lelaki dekat cafe selama 2 minit.
    motif : cemburu *tak patut*

No comments: