06 November 2012

Doa Lagi

saya yakin waktu itu akan hadir. dengan usia menginjak 23 tahun dalam tempoh 3 bulan dari sekarang, dengan persekitaran yang memanggil-manggil perasaan ini, saya tetap yakin.

waktu itu akan sampai. 

cuma, saya hanya perlu tingkatkan kesabaran kepada tahap maksima. dengan doa yang tidak putus agar iman dikuatkan dari sehari ke sehari meniti usia yang meningkat kepada belia ini.

apa jenis ayat yang saya lontarkan pun tidaklah saya kisah. yang penting segalanya terluah.

ciri sudah ada, syarat sudah lepas. cuma keadaan yang tidak benarkan.

dengan tanda aras yang manusia cipta, menjadikan segalanya terbantut. ye terbantut.

sebenarnya siapa tahu, saya mungkin belum bersedia atau Allah ingin memberikan waktu yang lebih sesuai untuk kebahagiaan yang lebih membahagiakan saya kelak. kita tak tahu. Allah maha mengetahui.

Kita minta mengikut nafsu kemahuan, tapi rencana Allah memberi mengikut keperluan diri kita sebenarnya. 

Wallahualam.

p/s: jalanlah dulu Diana Danielle. Akak masih boleh sabar tunggu rezeki akak. :)

2 comments:

NurbhA said...

wowowowowo..bg aku dulu lah....hehehehehe

MAYMAY O NEESE said...

haha nak jugak dia. okay kakak :P