24 October 2012

Balik Lagi

Akan berangkat pulang ke Sungai Buloh pada malam ini bersama Acik dan roomatenya. haaaa begitu sopan ayat ku ini ala-ala update twitter bunyiknya. never plan on this trip to Sungai Buloh by car. or even never thought about it. I was worried there's no more tickets to KL by tomorrow morning due to Raya. then suddenly, Allah gives me the instinct to ask Acik and poofff! she invited me to hitch a lift. rezeki jangan tolak olsssssss. dengan baju yang tak sempat nak laundry. minggu ini saya akan bawa satu beg yang sarat dengan baju berbau asli mewah lagi menyeramkan dan satu beg lagi dengan isian laptop. "oh mmg tak bawak baju bersih balik rumah eh?" tanya anda dalam hati. mestilah. apa yang perlu saja. sedikit sangat sampai boleh masuk dalam poket jer. oh snap! jangan mengarut lebih Ain Amirah! 

So, Selamat Hari Raya. selamat makan daging. sesiapa yang tidak beraya pun, tak da masalah! datang office ambek cek (Sharol Shiro). Ampun maaf dipinta, mensuci hening dosa. Panjang umur jumpa lagi. 

Jangan over Ain Amirah, cuti beberapa hari je. sekali tengok esok dah update lagi upload gambar pegang daging. ok bye. peace!


No comments: