20 March 2012

Online Quiz

Event hujung minggu lepas belum ready nak hapdet lagi. sesabor luh kay. ini cerita lain.


boleh kata setiap permulaan minggu saya, memang pernafasan tak begitu lancar. mondays, i work 8am-5pm. woh! dalam waktu tu je 2x saya mandi. memang mencabar fizikal sikit. dan semestinya diwajibkan untuk tidur lewat pada hari isnin tersebut kerana, kerana, kerana setiap hari selasa jam 830pm akan ada online quiz subjek Calculus 2. so, sebab hari ni hari selasa dan quiz itu akan berjalan pada malam ini, saya dah start cuak. mestilah cuak sebab tak study lagi. takkan cuak sebab lupa nak berak pagi tadi pulak. dan apabila masa yang diambil untuk cuak itu terlalu lama, dengan mudahnya ia akan bertukar menjadi putus asa. dan mesti anda tahu jika putus asa itu muncul, maka markah rendah lah makan dia! hosh! tetambah pulak mata dah kuyu gila dah ni tak cukup tidur malam tadi. Jadi, tertulis lah entri ini untuk memuang ngantuk. Sejurus saya tekan publish, saya akan berpaling pada nota kuliah balik. rasa insaf pun ada baca entri ni semula. haaa, cuak tu dah datang balik dah ni. dia dah mai dahhh! ok bai.

No comments: